Czy tablice reklamowe nadal są skuteczne?
Czy w dobie postępującej cyfryzacji, tradycyjne formy promocji wciąż mają rację bytu? Okazuje się, że nośniki reklamy zewnętrznej są jednym z najbardziej skutecznych sposobów na dotarcie do szerokiej grupy odbiorców. Każdego dnia przykuwają uwagę przechodniów, informując o ofercie promocyjnej, zbliżającym się wydarzeniu czy nowo otwartej restauracji. Odpowiednio zaprojektowane tablice reklamowe prowokują potencjalnych klientów do zatrzymania się i zapoznania z zawartością przekazu. Dlatego należy zadbać o atrakcyjną szatę graficzną, ciekawy slogan oraz starannie dobraną paletę kolorów. Pomogą Ci w tym fachowcy z Pablo Design!
Tablice reklamowe a korzyści dla Twojej firmy
Chcesz zwiększyć rozpoznawalność marki? Zależy Ci na zainteresowaniu ofertą większość liczby odbiorców? A może szukasz sprawdzonego sposobu na zbudowanie pozytywnego wizerunku firmy? Niezależnie od rozmiarów działalności czy rodzaju branży, tablice reklamowe pozwolą Ci zrealizować założone cele biznesowe. Trafią do niemal każdej grupy docelowej. Co więcej, stanowią tańszą formę promocji niż reklama w prasie czy telewizji. Tablice zlokalizowane w atrakcyjnym, chętnie uczęszczanym punkcie bezpośrednio przekładają się na późniejszą konwersję oraz proces zakupowy klientów. Zyskujesz pewną publiczność w postaci przechodniów, osób stojących w korkach oraz codziennie podróżujących do pracy i szkoły. Wystarczy jedynie odpowiednio wykorzystać potencjał zewnętrznych nośników reklamowych.
Wady tablic reklamowych
Przedsiębiorcy stoją przed nie lada wyzwaniem, aby skutecznie wyróżnić się na tle konkurencji. Chaos informacyjny, który stał się domeną naszych czasów, może powodować wśród odbiorców obojętność na tak licznie otaczające ich reklamy. Przekaz nie może być zbyt nachalny, aby nie budował wśród konsumentów negatywnego obrazu firmy. Natomiast wynajem powierzchni reklamowej może wiązać się z wysokimi kosztami. Ponadto, wśród opinii społecznej szerzy się pogląd, że przesyt tego typu reklam szpeci wspólną przestrzeń. To także niekorzystnie wpływa na ich ostateczny odbiór.